Som virksomhed er det vigtigt man får annonceret og markedsført ofte, så man kan nå en bredere kundekreds. For at finde de bedste platforme kommer her nogle eksempler der skaber det bedste udgangspunkt for din markedsføring.

Billboards og tv-reklamer

Den gammeldags facon med billboards og tv-reklamer er stadig eksisterende, som en af de førende måder indenfor markedsføring. Busreklamer er en god måde at få din besked rundt i hele København. Alle har i løbet af deres levetid kørt med en bus, og på den måde rammer det rigtig mange personer. Derudover er kæmpe billboards i supermarkeder også en god mulighed for at annoncere omkring din virksomhed, selvfølgelig skal det være relevant for stedet. Så har det noget med tøj at gøre, er et center et rigtig godt sted at lancere og annoncere.

Tv-reklamer koster en del, men kan være virkelig gode, da størstedelen af Danmarks befolkning sidder foran skærmen om aftenen. Derfor er reklamerne i denne tidsperiode også dyrere, men kan virkelig bære frugt, og ramme en kæmpe målgruppe og mulige kunder.

Facebook-annoncering

Facebook har været den helt store sociale platform siden oprettelsen i 2004. Faktisk så stor at næsten alle danskere fra alderen 13-70 har en bruger på Facebook. Det er dermed en god forretning for at annoncere, hvilket man ikke altid har kunnet. Dog bruger folk ikke Facebook lige så meget, som de før har gjort. Dog er mulighederne for at annoncere stadig kæmpe stor. På Facebook har man nemlig mulighed for at ramme lige nøjagtig den målgruppe man gerne vil, og kan dermed få sit budskab ud, hvilket vil skabe mere forretning for sin virksomhed.

Hvad skal du som virksomhed gøre?

Mulighederne på Facebook er uendelige, men det kan hjælpe dig med at sælge flere produkter i dine shops, få flere leads at arbejde med og få flere besøgende på din webside. Dette er bare tre af de mange muligheder du kan opnå med Facebook-annoncering. Det er ikke nemt at navigere i. Facebook-annoncering hos Bondtofte & Co. er noget som de er eksperter indenfor, og kan hjælpe dig med at annoncere til lige nøjagtig den målgruppe du gerne vil ramme. For at få hjælp fra andre, skal du stadig have nogle af de basale ting på plads, bl.a. arbejde med Facebook Business Manager og samle din(e) facebookside(r) annoncekonti og produktkatalog heri. Samtidig skal du have opsat en Pixel Site, alt andet bliver du sat ind i hos samarbejdspersonen.

Samtidig er det muligt både at få B2B og B2C annoncering på Facebook, så du kan ramme lige dem du har som målgruppe. Der er dermed ingen grund til ikke at prøve.

Disse annonceringsplatforme er blot nogle af de uendelige muligheder der er indenfor dette. En god måde du kan komme til at kende din målgruppe, er ved at se hvem der egentlig finder dine produkter, det kan du gøre ved at koble Google Analytics til din hjemmeside, du kan finde mere info om dette inde på Google, de har nemlig egne videoer, hvor du kan finde alle de ting du har brug for at vide.