Facebookannoncering har i lang tid været rigtig godt og meget effektivt. Det er det stadig. Men der er trods alt billigere løsninger. Nogle små nyopstartede virksomheder har faktisk ikke nogen hjemmeside. At lave sådan en, er en rigtig god start. I denne artikel guider vi dig igennem, hvordan du hurtigt kan få et website på benene.

Etablér din egen hjemmeside

Hvis du laver en god hjemmeside, vil du inden for meget kort tid mærke fremskridt i din omsætning og brand awareness. Det er en rigtig god ting at få dig en hjemmeside, da der er mange positive følger. På hostingguiden.dk kan du finde en masse billige webhoteller. Et webhotel er kort sagt, en udbyder til hjemmesider.

Der findes en masse billige webhoteller, men du skal være fornuftig når du vælger et webhotel. De fleste af dem er super gode, men du skal også huske på, at kvalitet og pris går meget ofte sammen. Hos hostingguiden.dk kan du finde gode billige webhoteller. Du kan komme direkte ind på siden ved at klikke her.

Når du er ved at starte din egen hjemmeside, kan du ligeså godt gøre dig umage fra starten af. Det kan være problematisk, men ikke umuligt at lave noget om, når du har skabt din hjemmeside.

Du skal sørge for at lave en god brugervenlig hjemmeside. Der er nemlig rigtig mange som ikke tænker over, at en hjemmeside skal være brugervenlig. Nogle folk får deres hjemmeside til at se super smart ud, men ikke brugervenlig.

Google er ligeglad med din font på teksten, altså hvordan den ser ud. Men det er dine bruger altså ikke lige glad med. Har du en tekst som er svær at læse, vil dine bruger hurtigt hoppe tilbage på søgeresultatet og lede efter noget mere passende til dem. Når du har skabt din hjemmeside, bør du få nogen til at teste den for dig. Hør eventuelt din familie eller venner om de kan hjælpe dig. På den måde kan du hurtigt undersøge, hvor god din hjemmeside er i forhold til dine brugere og besøgende.

Googles algoritmer

Det er vigtigt at du tager højde for googles algoritmer. Der er på nuværende tidspunkt 5 af slagsen. Google Penguin er den seneste algoritme der er kommet. Den har gjort google mere menneskelig, så den kan forstå sammenhænge mellem flere søgeord baseret på en søgehensigt. Den er mere kvalitetsbevidst, så har du ikke godt indhold som virker troværdig, vil du have svært ved at rangere højere.

Google Pigeon er algoritmen, som gerne vil have at du optimere din troværdighed ved hjælp af adresser, telefonnumre og andet, som kan identificere, at du er en rigtig virksomhed. De resterende algoritmer, kan du finde meget mere om på google. Disse algoritmer kaldes Google Panda, Google Fred og Google Hummingbird.